Izveidota jauna mākslīgā intelekta maģistra programma

Tiešsaistes izglītības platforma “Udacity” sadarbībā ar “Woolf University” ir izveidojusi jaunu mākslīgā intelekta maģistra programmu. Tā ir pirmā pilnībā akreditētā mākslīgā intelekta maģistra programma, kas balstīta projektos orientētā tiešsaistes mācību pieejā. Šī pieeja apvieno Eiropas augstākās izglītības kvalitātes standartus ar praktisku, darba tirgum atbilstošu saturu.

Programma ir daļa no “Accenture LearnVantage” iniciatīvas – viena miljardu ASV dolāru ieguldījuma, kas palīdz cilvēkiem un organizācijām apgūt prasmes mākslīgā intelekta ekonomikā. Kopš 2024. gada “Accenture” šī mērķa īstenošanai ir iegādājusies vairākas izglītības platformas, tostarp “Udacity”, “TalentSprint” un “Award Solutions”.

“Gan mūsu profesionālā izaugsme, gan uzņēmumu konkurētspēja būs atkarīga no tā, cik veiksmīgi cilvēki spēs mācīties, pielāgoties un lietot mākslīgo intelektu savā ikdienas darbā. Tādas iniciatīvas kā “Udacity” un “Woolf” maģistra programma palīdz padarīt pasaules līmeņa izglītību pieejamu ikvienam motivētam profesionālim,” uzsver “Accenture Baltics” Talantu studijas vadītāja Zanda Arnava.

Studiju programma ir izstrādāta, lai apvienotu akadēmisko kvalitāti ar “Udacity” praktisko, projektos balstīto mācību pieeju. Tā piedāvā pieejamu un elastīgu ceļu uz starptautiski atzītu mākslīgā intelekta maģistra grādu. Pilns kurss maksā no 3500 ASV dolāru, kamēr tradicionālās maģistra programmas bieži vien pārsniedz 60 tūkstošus dolāru gadā. Akadēmiskos grādus piešķir “Woolf” – Eiropas Savienībā akreditēta augstākās izglītības iestāde, kuras diplomi tiek atzīti vairāk nekā 60 valstīs, tostarp ASV, Kanādā, Austrālijā un visās ES dalībvalstīs.

Studenti var mācīties savā tempā, apvienojot 12 “Udacity Nanodegree” programmas un noslēguma projektu, kopumā aptuveni 2250 akadēmisko stundu apjomā, kas atbilst Eiropas Kredītpunktu pārneses sistēmas standartiem. Iepriekš apgūtie “Udacity” kursi var tikt ieskaitīti maģistra programmā, saīsinot studiju laiku. Mācību saturs veidots ciešā sadarbībā ar tehnoloģiju uzņēmumiem, nodrošinot studentiem praktisku pieredzi un iespēju veidot projektu portfeli ar reāli pielietojamām prasmēm.

“Udacity” pētījumi liecina, ka uzņēmumi ir gatavi maksāt līdz 25% lielāku atalgojumu speciālistiem ar mākslīgā intelekta zināšanām. Jaunā studiju programma sniedz iespēju karjeras maiņai vai izaugsmei tiem profesionāļiem, kuri vēlas izmantot mākslīgo intelektu, lai vadītu pārmaiņas savos uzņēmumos.

Previous
Previous

Pievienojies “Global Food Meetings“ Stambulā

Next
Next

Pievienojies B2B pasākumam radošajām nozarēm CIMIx 2026