Ar Eiropas Biznesa atbalsta tīkla palīdzību praktiskajā mentoringa darbnīcā izstrādā mājaslapu eksportam

Ar Eiropas Biznesa atbalsta tīkla palīdzību praktiskajā mentoringa darbnīcā izstrādā mājaslapu eksportam

Uzņēmums SIA “PakMarkas” ir viens no produktu marķēšanas, inženierpakošanas un ražošanas automatizācijas risinājumu līderiem Baltijas valstīs.  Tas specializējas poligrāfijā, iepakošanas un marķēšanas iekārtu pārdošanā, iekārtu rezerves daļu pārdošanā, servisa pakalpojumos un remontā, iepakojuma materiālu tirdzniecībā. Tomēr galvenais darbības virziens ir poligrāfija – pašlīmējošās etiķetes ruļļos, termotransferu etiķetes, uzlīmes un anotācijas dažādu veidu etiķu un citu iepakojuma preču ražošanai un pārdošanai.

SIA “PakMarkas” visā darbības laikā uzrāda labus izaugsmes rezultātus, pēdējo divu gadu laikā pārdošanas apjomiem pārsniedzot 6 miljonus eiro. Viens no izaugsmes virzieniem ir eksports un tā paplašināšana, meklējot jaunus virzienus.

Eiropas Biznesa atbalsta tīkla (EEN) ietvaros LTRK kopā ar starptautiskā biznesa un komunikācijas konsultanti Jūliju Sovani rīkoja praktisko mentoringa darbnīcu programmā "Eksportspējīga mājas lapa", ar kuras mērķi bija praktiski sagatavot eksporta mājaslapu Skandināvijas tirgum radīt izpratni par B2B mājaslapas principiem, analizējot Skandināvijas tirgus prasības, tendences un iespējas. Tā kā Skandināvija bija viens no SIA  “PakMarkas” iekārotajiem eksporta virzieniem, praktiskās darbnīcas ietvaros tika izveidota uzņēmuma profilam atbilstoša un pielāgota B2B mājaslapa, kas vērsta uz Igauniju un Ziemeļeiropas tirgu. Mājaslapā tika veikta ne tikai satura pilnveidošana, bet galvenokārt mājaslapas atslēgas vārdu uzlabošana (SEO) fokusējoties tieši uz Skandināvijas tirgu, tāda veidā iegūstot vairāk pasūtījumu pieprasījumus no Skandināvijas tirgus.

Rezultātā 2024.gadā sasniedzot eksporta pieaugumu par 40%, kas rezultējās sasniedzot papildus 240 000 eiro apgrozījumu, un izaugsmei turpinoties palielinās klientu bāze. Lai gan pozīciju nostiprināšana Zviedrijas tirgū vēl turpinās, ar izveidotās mājaslapas palīdzību jau ir izdevies atrast sadarbības partnerus un uzsākt eksportu uz Igauniju.

SIA “PakMarkas” vadītājs Viktors Grigorjevs stāsta: “Tā, kā vietējais tirgus ir ļoti mazs, mums ir uzstādīti mērķi iet uz eksportu. Lai to izdarītu, mums vajadzēja atbilstošu platformu. Mēs izdomājām, ka jāiet uz Ziemeļvalstu tirgu ar jaunu brendu un tas veiksmīgi sakrita ar apmācībām Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamerā. Tā ari tika radīts uzņēmums Stensen un tā mājaslapa, kuras galvenais mērķis bija Zviedrijas tirgus, bet veiksmīgi sākām darboties Igaunijā un meklēt partnerus Somijā un Norvēģijā.”

Mentoringa darbnīca tika īstenota Eiropas Biznesa Atbalsta tīkla ietvaros un tā tika finansētas Single Market Programme periodā 2021–2025.

Noskaties video: BIZNESA ATTĪSTĪBA 20.jūlijs kanālā TV3 Life (2025)

Next
Next

EENergy granta veiksmes stāsts: Zv/s “"Grīņi”"