Pasākumi

Eksports un e-komercija: Praktiski soļi e-veikala izaugsmei ārvalstu tirgos

online

Vebinārs paredzēts eksportējošo e-komercijas uzņēmumu pārstāvjiem (vadītāji, mārketinga vadītāji, mārketinga eksperti), bet būs saistošs arī citu uzņēmumu pārstāvjiem (B2B, lead generation utt.).

Eksportējoši e-komercijas uzņēmumi saskaras ar vairākiem izaicinājumiem, apgūstot ārzemju tirgu: tā ir gan tirgus nepārzināšana,  pieredzes trūkums, darbojoties konkrētā valstī, gan satura lokalizācija, gan  problēma plānot budžetu un komunikācijas kanālus.

Seminārā pieskarsimies svarīgiem aspektiem, kas ir izšķiroši cīņā par rezultātu.

Dalībnieki atradīs atbildes uz vairākiem jautājumiem.

  1. Kā notiek ārzemju tirgus izpēte un kampaņu plānošana?
  2. Kas jāņem vērā plānojot un realizējot e-komercijas kampaņas?
  3. Kādas reklāmas iespējas ir eksporta tirgos?
  4. Kā veidot stratēģiju – jaunu eksporta tirgu apgūšanai?
  5. Kā sagatavot mājaslapu, lai tā būtu atrodama meklētājos?

Sergejs Volvenkins (PhD) ir iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs un vecākais stratēģiskais plānotājs. Sertificēts Google treneris. Vienīgais Latvijā sertificēts Google Ads un Analytics eksperts ar doktora grādu digitālajā mārketingā. Aktīvi dalās ar vairāk nekā 10 gadu darba pieredzi digitālo reklāmas kampaņu vadīšanā un analīzē.

Sergejs Volvenkins ir Latvijas Digitālo ekspertu biedrības dalībnieks. 2020. gada augustā iMarketings.lv atvēris pārstāvniecību ASV (Čikāgā).

Pasākuma laikā Sergejs Volvenkins (PhD) dalīsies iMarketings.lv pieredzē ilggadīgā darbā ar digitālajām reklāmas kampaņām un e-komoreciju eksporta tirgū.  Vebinārā visi piemēri būs no iMarketings.lv ekspertu praktiskā darba pieredzes, pārvaldot digitālās reklāmas kampaņas vairāk nekā 20 valstīs. Pasākuma dalībnieki īsā laikā varēs pārņemt iMarketings.lv pieredzi, kas uzkrāta vairāku gadu garumā.

Lūgums reģistrēties: https://ej.uz/EK_120422

Norises laiks: 10:00-11:30

Pirms semināra saņemsiet informāciju par pieslēgumu.